
PROJEKTY
Zkoumavé čtení - MAP II - Integrace žáků s OMJ - Šablony III - Škola pro všechny - Edison
Zkoumavé čtení - MAP II - Integrace žáků s OMJ - Šablony III - Škola pro všechny - Edison
Pro dosažení hlavních cílů školy využíváme dotační projekty a programy, kterých se účastníme jako partneři, nebo jsme samotnými příjemci dotací.
Zde jsou uvedeny ty nejdůležitější, vedle nich existuje celá řada menších dotací sloužících na podporu primární prevence, klimatu školy, DVPP atd.
Podpora integrace žáků s OMJ na ZŠ Květňák (OP PPR, výzva 49) 7/2019-6/2021
Hlavní aktivity: Učitel ČDJ, Dvojjazyčný asistent, Interkulturní pracovník
Šablony III (OPVVV) 2/2021-6/2022
Hlavní aktivity: školní psycholog, speciální pedagog, doučování žáků ohrožených školním neúspěchem
Pomáháme školám k úspěchu (The Kellner Family Foundation) 9/2020-6/2023
Hlavní cíle: plánování učení, sdílení a párová výuka, vytváření kultury školy příznivé pro vzdělávání
Zkoumavé čtení (Nová škola o.p.s) 9/2020-6/2022
Hlavní cíl: rozvoj individuálního čtenářství díky vícesložkové proměně výuky ke čtenářství na II. stupni
Ředitel naživo (Učitel naživo z.ú.) 8/2020-6/2022
Hlavní cíl: rozvoj pedagogického leadershipu, dvouletý akreditovaný vzdělávací program pro ředitele základních škol a jejich zástupce, kteří mají motivaci pracovat na tom, aby se děti v jejich školách učily naplno a s radostí a chtějí své zkušenosti sdílet
Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III (OPPPR_48. výzva SC 4.1)
Předmětem projektu je modernizace přírodovědné učebny, která bude disponovat IT vybavením, novým nábytkem a moderními výukovými pomůckami pro výuku přírodních věd.
Projekt MODERNIZACE PŘÍRODOVĚDNÉ UČEBNY je spolufinancován Evropskou unií.
Cílem projektu je zvýšení kvality vzdělávání a rozvoj znalostí a dovedností žáků v oblasti přírodních věd, a to díky modernizaci a pořízením vybavení přírodovědné učebny v ZŠ Květnového vítězství.
Název projektu: Podpora integrace žáků s OMJ na ZŠ Květňák II
Registrační číslo: CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0002045
Datum realizace: 1. 3. 2021 až 31. 12. 2022
Cíle projektu:
Cílem projektu je poskytování podpory pro žáky ZŠ Květnového vítězství s odlišným mateřským jazykem za účelem jejich plné integrace a prevence jejich školního neúspěchu.
Aktivity projektu:
Aktivity projektu v konečném důsledku přispějí k tvorbě proinkluzivního prostředí nezbytného pro začlenění žáků s OMJ do vzdělávání.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
REALIZACE INVESTICE 3.2.3 NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY
Investice reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19.
Název projektu: Zahrada s přírodními prvky ZŠ Květnového vítězství
Registrační číslo: 1190700346
Příjemce podpory: Základní škola, Praha 4, Květnového vítězství 1554
Stručný popis projektu: Předmětem projektu je úprava části stávající zahrady základní školy na přírodní zahradu a následné zkvalitnění technického i didaktického zázemí pro výchovu žáků ve venkovním prostředí. Cílem projektu je, aby zahrada plnila krom funkce výukové a relaxační funkci pěstitelskou a ekologickou, a proto bude v zahradě vysazen 1 listnatý strom a 5 keřů (včetně zajištění následné péče). Záměrem projektu je poskytnout žákům praktické i teoretické vzdělávání v oblasti EVVO prostřednictvím nových naučných a interaktivních prvků – jezírko, expozice vodních a bahenních rostlin, geoexpozice, expozice léčivých a aromatických bylin, zahradní pozorovací centrum a pozorovací kompostovací centrum.
Název projektu:
Nové metody výuky, vzdělávání a prevence školního neúspěchu na Květňáku III
Registrační číslo:
CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_081/0019434
Datum realizace:
1. 2. 2021 až 31. 7. 2022
Cíle projektu:
Cílem projektu je podpora žáků ohrožených školním neúspěchem formou práce speciálního pedagoga a školního psychologa, doučováním a realizací projektových dnů zaměřených na rozvoj kompetencí. Pedagogové školy zvýší svoji kvalifikaci absolvováním zahraničních stáží.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt Pomáháme školám k úspěchu je dlouhodobý vzdělávací projekt pro veřejné základní školy. Jeho vznik iniciovala Nadace The Kellner Family Foundation, která projekt také finančně podporuje.
Cíl projektu:
Na pravidelných setkáních mají pedagogové možnost se dále vzdělávat také v oblastech stylů výuky, kolegiální spolupráce a vyhodnocování dopadu výuky na učení dětí.
Společně vytváříme ve škole příznivou kulturu, která podněcuje učení dětí i dospělých.
Systematické zavedení dílny čtení a oborového čtení do výuky
na 2. stupni ZŠ/na víceletém gymnáziu v ČR
Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016346
Období realizace: 1. 4. 2020 – 31. 12. 2022
Registrační číslo: CZ.07.4.68/0.0/0.0/18_066/0001386
Období realizace: 1. 7. 2019 až 30. 6. 2021
Cílem projektu je vytvoření prostředí pro efektivní integraci žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) do hlavního vzdělávacího proudu.
Popora je cílena na pedagogy školy a žáky a jejich rodiče.
Čtyřdenní stáže pedagogických pracovníků
Finsko (duben 2019), Švédsko (květen 2019)
Třídní jednorázový projekt pro třídu "Bedýnky příběhů"
(říjen 2019)
Příprava a praktická implementace multikulturní výchovy na Květňáku
Registrační číslo: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000322
Datum realizace: 1. 9. 2017 až 31. 7. 2019
20. 5. 2020 Google for Education
10. 2. 2020 SOUTĚŽ EWAGO
14. 1. 2020 Aktivity ve výuce Aj na 1. stupni ZŠ
12. 6. 2019 WORKSHOP S OZOBOTY
Sdílení zkušeností a poznatků.
(únor 2017 - únor 2019)
Cílem projektu je zvyšování otevřenosti škol v oblasti inkluze. Projekt zlepšuje vzdělávací praxi formou zvyšování kompetencí škol a školských institucí v oblasti inkluzivního vzdělávání v rámci akce KLIMA.
(nadace O2) 8/2020-6/2021
Hlavní cíl: vytváření odpovědnosti za vlastní učení, spojení online výuky a kooperativního učení