Otevřená ZŠ
Dlouhodobá koncepce rozvoje naší školy stojí na třech hlavních pilířích:
1. Bezpečné prostředí
2. Konstruktivistické vzdělávání
3. Otevřené partnerství


Školní vzdělávací program
Pedagogika Montessori


Třídy s Hejného matematikou


Absolventské práce
Cíle:
- schopnost dlouhodobější samostatné práce
- schopnost vyhledávání a zpracování informací
- schopnost integrovat učivo více předmětů a nacházet souvislosti mezi jevy a poznatky
- schopnost napsat a zpracovat text na počítači (text, tabulky, grafy, tvorba prezentace)
- schopnost kultivovaného vyjadřování
- schopnost ústní komunikace a přesvědčivé argumentace
Oborové dny
Během oborových dnů mají děti možnost zkoumat, co je zajímá.
Mohou si vybrat téma a s ním pracovat, hledat a hodnotit informace k němu, třídit tyto informace a postupně je přetvářet v originální celek.






Prevence rizikového chování
Bezpečné klima školy:
Třídnické hodiny,
Blokové výuky,
Prevence kyberšikany a e-bezpečí.