Otevřená základní škola · Květnového vítězství 1554, Praha 4 – Jižní Město

Aktuality

NOVÉ PŘÍSPĚVKY (odkazy) PLES

__________________________________________________________________ PLES - ROZMÍSTĚNÍ STOLŮ - REZERVACE BUDE SPUŠTĚNA V PRŮBĚHU PÁTKU 14.12.  __________________________________________________________________ NOVÉ PŘÍSPĚVKY - ODKAZ >> ___________________________________________________________…

Lyžák-dopl.1700,-do:, Anglie-platba, ŠVP 2.st.-info

_________________________________________________________________ ANGLIE Milí žáci, milí rodiče, kdo chcete poznat Londýn a jeho okolí z blízka přihlaste se u paní učitelky Bartošové. TERMÍN: BŘEZEN 2019 Platba : Číslo účtu pro platbu : mBank, 670100-2209018390/6210 Do zprávy pro příjemce, prosíme,…

Dny otevřených dveří

  Naše škola Vás srdečně zve k návštěvě:   Leden 2019 Přijďte dopoledne 22., 23., 24. 1.  – můžete se podívat se svými dětmi přímo do výuky ve třídě Montessori. Z kapacitních důvodů Vás prosíme o rezervaci termínu své návštěvy na telefonu 267 227 502 nebo emailem na lenka.masinova@kvetnak.cz. 22.1.…

Soc. sítě, e-bezpečí; informační gramotnost

______________________________________________________________                    Čtěte také na sociálních sítích:      ______________________________________________________________    www.saferinternet.cz ______________________________________________________________ Od vrstevníků se informace…

Podněty pro rozvoj nadání, procvičování

Mensa ČR deti.mensa.cz - zajímavý rozhovor s profesorem Hejným v televizi   mensa.cz/volny-cas/hlavolamy - Hlavolamy - pravidelné cvičení intelektu mensa.cz/testovani-iq - testování Mensou - každý čtvrtek od 18 hodin.   Praha - IQ testy pro veřejnost, pro děti od 5 let i dospělé, slouží i jako…

Bezpl. linky pomoci

Nabídka pomoci na stránkách školního poradenského centra PYRAMIDA ŠKOLNÍ KOMUNIKACE více zde _____________________________________________________ Rodičovská linka Nevíte si rady s dítětem? Pomůžeme Vám.  Volejte 606 021 021 rodicovskalinka.cz - odkaz zde ________________________________…